Przejdź do głównej zawartości

Kosmetyczni oraz niekosmetyczni ulubieńcy Marca.

Witajcie w ten cudowny, ciepły dzień. Kiedy taka wiosenna pogoda pojawia się za oknem, aż żyć się zachciewa z podwojoną siłą, ja pisze post dla Was i uciekam na rower, nie można marnować tego, że jest tak cudownie.Dziś przygotowałam dla Was kilka ulubieńców ostatniego miesiąca, znajdziecie tu coś super do włosów, dla naszego ciała, ale również przepiękny film i bardzo wzruszającą książkę. Jeśli jesteście ciekawi, co tak zachwyciło mnie w ostatnim miesiącu to serdecznie zapraszam do czytania. 
Zacznijmy od przecudownej książki która nosi tytuł Tysiąc pocałunków.
Wyobraź sobie, że otrzymujesz tysiąc małych karteczek i masz wypełnić je najpiękniejszymi momentami swojego życia…
Jeden pocałunek trwa chwilę. Tysiąc pocałunków może wypełnić całe życie. 
Chłopak i dziewczyna. Uczucie powstałe w jednej chwili, pielęgnowane później latami. Więź, której nie był w stanie zniszczyć ani czas, ani odległość. Która miała przetrwać już do końca. A przynajmniej tak zakładali.
Kiedy siedemnastoletni Rune Kristiansen wraca z rodzinnej Norwegii do sennego miasteczka Blossom Grove w stanie Georgia, gdzie jako dziecko zaprzyjaźnił się z Poppy Litchfield, myśli tylko o jednym. Dlaczego dziewczyna, która była drugą połową jego duszy i przyrzekła wiernie czekać na jego powrót, odcięła się od niego bez słowa wyjaśnienia?
Serce Rune’a zostało złamane, gdy dwa lata temu Poppy przestała się do niego odzywać. Jednak, gdy chłopakowi przyjdzie odkryć prawdę, jego serce rozpadnie się na nowo.
Ta książka jest jedną z najpiękniejszych książek jaką kiedykolwiek czytałam. Przerosła moje najśmielsze oczekiwania. Historia Poppy i Rune'a poruszyła moje serce jak żadna inna. Przepłakałam naprawdę dużą część książki, praktycznie nie było strony na której nie uroniłabym łzy, już nawet nie chodziło o samą historię, tylko o sposób w jaki została opowiedziana przez autorkę. Coś wspaniałego. Tak pięknie napisanej książki jeszcze nie czytałam.
Zachęcam Was serdecznie do dania szansy tej historii. Sprawiła, że moje serce z każdą stroną coraz bardziej się rozpadało. Ale również pozwoliła mi uwierzyć, że prawdziwa miłość może przetrwać wszystko. 

Pozostając przy tematyce wzruszeń, polecam Wam obejrzeć film Cuda z Nieba .
Cierpiąca na rzadką chorobę zaburzenia trawienia dziesięcioletnia dziewczynka ulega groźnemu wypadkowi. Niespodziewanie po tym wydarzeniu dochodzi do jej cudownego uzdrowienia. 
Piękny, wzruszający, film ,dzięki temu, że film opary jest na faktach jeszcze bardziej przeżywamy ta historie bo wiemy że jest prawdziwa..myślę ,że każdy powinien obejrzeć ten film, daje dużo do myślenia i skłania nas do refleksji, zachęcam do obejrzenia.

Przejdźmy do pielęgnacji, pierwszym produktem który Wam polecę jest to szampon z firmy Nivea.
.Mleczny szampon pielęgnujący do włosów o strukturze normalnej Hairmilk zapewnia skuteczną regenerację włosów, bez ich obciążania, wyraźnie poprawiając ich kondycję, a tym samym – wygląd. Formuła mlecznego szamponu z naturalnymi proteinami mleka i Euceritem delikatnie oczyszcza włosy i wzmacnia je od wewnątrz. Starannie dobrane składniki sprawiają, że włosy stają się mocniejsze, wyraźnie odżywione i bardziej miękkie w dotyku. Pielęgnująca formuła szamponu w bardzo efektywny sposób poprawia kondycję włosów wypełniając ubytki w ich strukturze i w ten sposób chroni je przed dalszym zniszczeniem i szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych. Dla zapewnienia optymalnego efektu, stosuj razem z NIVEA Mleczną odżywką pielęgnującą do włosów o strukturze normalnej Hairmilk.
  • Formuła z naturalnymi proteinami mleka
  • Wzmacnia włosy od wewnątrz
  • Sprawia, że włosy są gładkie i lśniące
  • Zawiera Eucerit
  • Regeneruje suche i zniszczone włosy bez ich obciążania. U mnie ten szampon sprawdza się rewelacyjnie, włosy są odżywione, nawilżone, miękkie a w dodatku jak go spłukuję z włosów, mam wrażenie jakbym miała na włosach jakąś miękką powłokę która je chroni. Dla mnie numer jeden. 
Pozostając przy tematyce włosów, przedstawiam Wam mojego ulubieńca czyli suchy szampon z Batiste.
Natychmiast odświeża włosy bez użycia wody, absorbując sebum i zanieczyszczenia oraz sprawiając, że włosy są puszyste, jedwabiście miękkie i uniesione u nasady. To zapach wiosny o poranku . Jest to naprawdę fajny produkt, który już nie raz uratował moje włosy w nagłej sytuacji.Wystarczy popsikać nasze włosy odrobiną szamponu, wetrzeć w skórę, przeczesać i nasze włosy są ja nowe i wyglądają na świeżo umyte.
Sposób użycia: Mocno wstrząsnąć i rozpylić u nasady włosów z odległości ok 30cm. Przez kilkanaście sekund wmasować produkt we włosy. Rozczesać włosy i ułożyć jak zwykle.

Kolejnym produktem jest mleczko do ciała z firmy Ziaja. 
Kremowe mleczko do ciała z olejem arganowym do skóry przesuszonej i odwodnionej. Łączy w sobie wszystkie mocne strony produktu do pielęgnacji ciała - lekką ale odżywczą formułę, skuteczność, szybkie wchłanianie oraz elegancki, szykowny zapach. 
Intensywna pielęgnacja regenerująca:
-Delikatnie natłuszcza i uzupełnia niedobory lipidów skóry.
-Przywraca prawidłowe działanie funkcji ochronnych.
-Odnawia naruszoną strukturę naskórka. 
-Efektywnie wygładza, nawilża i uelastycznia skórę. 
U mnie sprawdza się rewelacyjnie, moja skóra jest odpowiednio nawilżona, miękka oraz zadbana. Jego konsystencja jest kremowa, dzięki czemu bardzo łatwo rozprowadza się to mleczko na naszej skórze.

O ostatnim produkcie tylko wspomnę, ponieważ na moim blogu pojawiła się jego osobna recenzja- mowa oczywiście o kremie BB z Ziaji. 

Kochani to już wszyscy moi ulubieńcy, mam nadzieje, że jakiś ulubieniec Was zaciekawił i po niego sięgnięcie, ja bardzo Was zachęcam do testowania, czytania oraz oglądania. Dziękuję za przeczytanie. Buziaki, cześć. 

Tutaj możesz mnie znaleźć.
https://www.instagram.com/kasieeek9/

https://www.facebook.com/kasia.owczarek.988

Komentarze

  1. Najbardziej zaciekawiła mnie ta książka i film. Czasem mam ochotę przeczytać coś, co mnie poruszy w taki sposób, jak opisałaś. Zapowiada się piękna historia. Film tez muszę zapamiętać, może przy najbliższej okazji go obejrzę. Świetny wpis! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od dawna zastanawiam się nad suchym szamponem firmy Batiste, ale jakoś nigdy nie sięgnęłam po niego będąc w drogerii. Myślę, że jednak warto go mieć na "czarną godzinę" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto..ja jestem posiadaczka tych szamponow juz od dwóch lat i jestem zachwycona :-)

      Usuń
  3. Od jakiegoś czasu już się przymierzam do kupna tego mlecznego szamponu, tyle dobrych opinii o nim :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Film jest piękny, bardzo wzruszający. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajni Ci ulubieńcy 😃 koniecznie muszę wypróbować suchy szampon z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ziaja zawsze super :) skończył mi się balsam,dobrze że mi przypombialas o tej marce

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię ten suchy szampon jest moim ulubieńcem :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Suchy szampon mam już od ponad roku, chwalę go sobie. Mleczko do ciała z ziaji też jest ok :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. przeczytałabym tę książkę i obejrzałabym ten film :) nigdy o nich nie słyszałam :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam suche szampony Batiste:) To mój ulubieniec od kilku lat.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jakoś do tych szamponów Batiste nie potrafię się przekonać ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Moja poranna i wieczorna pielęgnacja twarzy. Witajcie, tematem dzisiejszego wpisu który dla Was przygotowałam, będzie moja codzienna pielęgnacja twarzy, czyli coś co dla mnie jest najważniejsze i najistotniejsze w ciągu całego dnia. Nie wiadomo od dziś, że twarz jest naszą wizytówką i musimy dbać o nią najlepiej jak potrafimy, oczywiście nasza pielęgnacja zależy od tego, jaki mamy typ cery, czy jest ona problematyczna, skłonna do wyprysków. Każda z nas ma inną cerę i pamiętajmy, że nie ma cery idealnej, więc nie zamartwiajmy się jeśli wyskoczy nam mały "nieprzyjaciel" a na przykład nasza koleżanka ma w naszym mniemaniu cerę idealną, bo każdy ma jakieś małe mankamentym mniej bądź bardziej widocznie. Właśnie dlatego pielęgnacja naszej cery jest bardzo ważna, by jej stan ulegał polepszeniu, by była odpowiednio nawilżona, odświeżona, po prostu zadbana, a wtedy nasz makijaż na takiej buźce będzie wyglądał dużo lepiej. Moja skóra jest mieszana, w niektórych miejscach skłonna d
Przepis na pyszny makaron z mięsem mielonym. Witajcie, dziś przygotowałam dla Was przepis na coś naprawdę pysznego, taniego i szybkiego. Każdy ma taki dzień, że zjadłby coś dobrego co nie wymaga od nas dużo pracy i czasu ale nie ma pojęcia tak naprawdę na co ma ochotę i oto ja przychodzę   z pomocą, może to być szybki obiad ale również kolacja, nie przedłużając zapraszam serdecznie do czytania i gotowania. Składniki których będziecie potrzebować(porcja mniej więcej na 3-4 osoby). -500 gram mięsa mielonego. -mniej więcej pół opakowania makaronu. -mała puszka kukurydzy. -1 pomidor -szklanka koncentratu pomidorowego. -2 -3 łyżki śmietany 18%. -starty na tarce żółty ser(ilość dowolna, w zależności od upodobań). -przyprawy(sól, pieprz, majeranek, papryka ostra). 1. Na początek oczywiście smażymy mięso na patelni z odrobina oleju, zawsze kiedy mięso już lekko się zarumieni dodaje przyprawy i oczywiście dalej smażę.  2. W między czasie gotujemy maka
Moja pielęgnacja włosów. Witajcie, na moim blogu pojawił się już wpis o pielęgnacji twarzy więc stwierdziłam , że wpis o pielęgnacji włosów będzie równie ważny, bo przecież nie możemy o nich zapominać , codziennie narażone są na osłabienie-suszenie, prostowanie, kręcenie, każda ta czynność osłabia nasze włosy, więc trzeba odpowiednio o nie dbać. Może w tym wpisie znajdziecie coś ciekawego, z czym nie miałyście jeszcze do czynienia.  Moja pielęgnacja nie jest jakaś skomplikowana i nie używam dużej ilości produktów, bo najzwyczajniej w świecie tego nie lubię, dla mnie to niepotrzebne marnowanie czasu, dlatego stawiam na wygodne ,szybkość ale również efektywność. Jeśli tez nie lubisz marnować czasu na swoje włosy, i chcesz to zrobić szybko ale dobrze,  to zapraszam serdecznie do czytania. Zacznijmy od pielęgnacji którą wykonuje po umyciu włosów. 1. Pierwszą czynnością jest oczywiście umycie włosów( chyba Was tym nie zaskoczyłam), używam niezmiennie mojego ulubionego szamponu