Przejdź do głównej zawartości

Krem BB do skóry tłustej i mieszanej, odcień jasny- Ziaja.

Witajcie, zostając przy tematyce naszej buzi, przygotowałam dla Was recenzje kremu BB, który ostatnio skradł moje serce. Bardzo lubię mieć na buzi efekt ,,make up-no make up'', nie zawsze trzeba nadkładać na buzie tone podkładów, korektorów,pudrów, bo nasza buzia w końcu się zbuntuje. Właśnie wszelkie kremy BB bądź CC w takich przypadkach przychodzą nam z pomocą, nasza buzia jest ujednolicona, małe niedoskonałości są zakryte, ale przy tym skóra wygląda świeżo, lekko i mamy wrażenie jakbyśmy na naszej buzi miały jedynie krem...a przy tym produkcie taki efekt macie zagwarantowany.Zapraszam do czytania!
Zacznijmy od tego, co do powiedzenia o tym produkcie ma producent. 
Nowoczesne połączenie kompleksowej pielęgnacji z działaniem korygującym niedoskonałości skóry. Jest uniwersalnym, rozwiązaniem na szybką poprawę wyglądy skóry tłustej i mieszanej. Skutecznie zastępuję fluid. Dba o prawidłowe nawilżenie, ochronę i regenerację. Ma lekką konsystencję, łatwo się rozprowadza i natychmiast wtapia w skórę.
Substancje aktywne:
-normalizujące-kwas oleanolowy, witamina B3.
-nawilżające-kwas hialuronowy i prowitamina B5.
-wygładzające-witamina E.
-ochronne-filtry UVA/UVB.
-kryjące-mineralne pigmenty.
-rozświetlające-witamina C, pigment balance.
Działanie:
~wyrównuje koloryt skóry i podkreśla jej naturalny odcień.
~Ukrywa zaczerwienienia, przebarwienia i rozszerza pory.
~Działa matująco oraz redukuje błyszczenie skóry.
~Skutecznie normalizuje wydzielanie sebum.
~Wygładza nierówności potrądzikowe naskórka.
~Chroni przed promieniowaniem UV i fotostarzeniem.
~Łagodząc oznaki zmęczenia zapewnia skórze zdrowy wygląd. 
Przekonaj się na własnej skórze: 
Delikatny jak mus,aktywny jak esencja, skuteczny jak serum, efektywny jak korektor, aksamitny w aplikacji, przyjemny w stosowaniu. 

Moja opinia.
U mnie ten krem sprawdza się naprawę super, stosuję go już jakiś czas i wyrobiłam sobie bardzo dobre zdanie na jego temat. Pierwszym plusem jest CENA- koszt tego kremu to ok 10 zł, więc myślę, że jest to na prawdę mało.Większość tego co pisze o tym produkcie producent, naprawdę się sprawdza.
1.  Kryje bardzo dobrze, oczywiście w zależności od naszej cery ( myślę, że z bardzo dużym trądzikiem sobie może nie poradzić), zakrywa niedoskonałości mojej cery, przebarwienia, drobne wypryski, bardzo dobrze ujednolica kolor. Kocham w tym produkcie to, że możemy swobodnie budować krycie, jest to tak lekki produkt, że swobodnie możemy nałożyć trzy warstwy i dalej wygląda, świeżo, lekko tylko krycie jest zwiększone ale bardzo subtelnie. Jeśli Wasz skóra potrzebuje odrobinę większego krycia, wystarczy w miejsca bardziej problematyczne dołożyć odrobinę korektora. 
2. Kiedy go nadkładam mam wrażenie, jakbym smarowała moją buzie po prostu zwykłym kremem nawilżającym. Kiedy wykonam już cały makijaż, czyli nałożę puder, bronzer oraz trochę różu uczucie kremu na buzi nie znika, dalej czuje, że jest ona lekka oraz nawilżona.
3. Oczywiście w ciągu dnia trzeba go czasem przypudrować ponieważ nie matuje naszej buzi na cały dzień, ale myślę, że taki mały minus nie wypada źle na tle tylu plusów.
4. Konsystencja tego produktu  jest naprawdę super, lekka, przyjemna oraz bardzo łatwa a aplikacji.
5. Największym atutem tego produktu jest to, że naprawdę ładnie wygląda na naszej buzi, świeżo, bardzo lekko, promiennie, skóra jest rozświetlona i naprawdę bardzo ładnie wszystko kryje, tylko trzeba dostosować krycie do naszej buzi, nie bójcie się dokładać tego produktu, bo nie zrobi Wam efektu maski jak w przypadku podkładu. Utrzymuje się na naszej buzi naprawdę dosyć długo. A kiedy już mamy go cały dzień na buzi, ściera się bardzo powoli i subtelnie. 


Podsumowując:
Zalety:
cena., krycie, lekkość, super nawilżenie, łatwość aplikacji, świetny wygląd naszej skóry, zapach,zdrowy wygląd naszej skóry, trwałość.  
Wada:
Skóra po paru godzinach lekko się świeci, więc trzeba ją przypudrować. 

Bardzo zachęcam Was do zakupu tego produktu, ja się na nim nie zawiodłam..co więcej jestem nim zachwycona. Dziękuje za przeczytanie. Buziaki, cześć. 

Tutaj możesz mnie znaleźć.
https://www.instagram.com/kasieeek9/

https://www.facebook.com/kasia.owczarek.988

Komentarze

  1. ładny kolorek ma ten krem BB
    A twoje rzęsy to już kosmos <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię Ziaję, ale ciężko o krem BB dla tak jasnej buźki jak moja :) Jedynie te koreańskie się u mnie sprawdzają, a szkoda bo polskie marką mają super jakość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda..szukaj kochana obyś znalazła cos co bedzie pasować. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  3. Nie wiedziałam, że Ziaja ma kremy BB, jaki wybór odcieni? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do skóry normalnej i suchej są 3 odcienie-jasny naturalny oraz opalony
      Do skóry tłustej i mieszanej 3-jasny, naturalny oraz opalony.
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  4. Nie używałam, ale fajnie wygląda! Może skuszę się na kolor jasny, bo akurat szukam czegoś lekkiego na lato:)
    Obserwuję, https://kolorowazuzita.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny produkt, ja głównie krem BB stosuje w lato, żeby jednak coś na tej twarzy było, ale żeby była tez ochrona przed słońcem i nie robiły się przebarwienia :) Dodaje blog do obserwowanych, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. szczerze? nigdy nie używałam kremów BB :D zawsze wydaje mi się, że są zbyt delikatne, a ja jednak potrzebuję większego krycia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam któregoś dnia spróbować i sie przekonać. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  7. Mam jeden krem BB od kilku lat tej samej marki... chyba under 20, ale nie pamiętam nigdy tej nazwy.
    Lubię go za tony kolorów, nie wiem jak to jest z tym od Ziaji, boję się, że będzie dla mnie za jasny :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę bardzo neutralny, mam wrażenie ze wtapia sie w nasz kolor skóry co razem wyglada super. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  8. Wydaje się być ciekawy, ale chyba byłby dla mnie za ciemny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chetnie go kupie, bo bardzo mi sie sie podoba :).
    Obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie się prezentuje :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/04/wiosna-ach-to-ty.html?m=1

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Moja poranna i wieczorna pielęgnacja twarzy. Witajcie, tematem dzisiejszego wpisu który dla Was przygotowałam, będzie moja codzienna pielęgnacja twarzy, czyli coś co dla mnie jest najważniejsze i najistotniejsze w ciągu całego dnia. Nie wiadomo od dziś, że twarz jest naszą wizytówką i musimy dbać o nią najlepiej jak potrafimy, oczywiście nasza pielęgnacja zależy od tego, jaki mamy typ cery, czy jest ona problematyczna, skłonna do wyprysków. Każda z nas ma inną cerę i pamiętajmy, że nie ma cery idealnej, więc nie zamartwiajmy się jeśli wyskoczy nam mały "nieprzyjaciel" a na przykład nasza koleżanka ma w naszym mniemaniu cerę idealną, bo każdy ma jakieś małe mankamentym mniej bądź bardziej widocznie. Właśnie dlatego pielęgnacja naszej cery jest bardzo ważna, by jej stan ulegał polepszeniu, by była odpowiednio nawilżona, odświeżona, po prostu zadbana, a wtedy nasz makijaż na takiej buźce będzie wyglądał dużo lepiej. Moja skóra jest mieszana, w niektórych miejscach skłonna d
Przepis na pyszny makaron z mięsem mielonym. Witajcie, dziś przygotowałam dla Was przepis na coś naprawdę pysznego, taniego i szybkiego. Każdy ma taki dzień, że zjadłby coś dobrego co nie wymaga od nas dużo pracy i czasu ale nie ma pojęcia tak naprawdę na co ma ochotę i oto ja przychodzę   z pomocą, może to być szybki obiad ale również kolacja, nie przedłużając zapraszam serdecznie do czytania i gotowania. Składniki których będziecie potrzebować(porcja mniej więcej na 3-4 osoby). -500 gram mięsa mielonego. -mniej więcej pół opakowania makaronu. -mała puszka kukurydzy. -1 pomidor -szklanka koncentratu pomidorowego. -2 -3 łyżki śmietany 18%. -starty na tarce żółty ser(ilość dowolna, w zależności od upodobań). -przyprawy(sól, pieprz, majeranek, papryka ostra). 1. Na początek oczywiście smażymy mięso na patelni z odrobina oleju, zawsze kiedy mięso już lekko się zarumieni dodaje przyprawy i oczywiście dalej smażę.  2. W między czasie gotujemy maka
Moja pielęgnacja włosów. Witajcie, na moim blogu pojawił się już wpis o pielęgnacji twarzy więc stwierdziłam , że wpis o pielęgnacji włosów będzie równie ważny, bo przecież nie możemy o nich zapominać , codziennie narażone są na osłabienie-suszenie, prostowanie, kręcenie, każda ta czynność osłabia nasze włosy, więc trzeba odpowiednio o nie dbać. Może w tym wpisie znajdziecie coś ciekawego, z czym nie miałyście jeszcze do czynienia.  Moja pielęgnacja nie jest jakaś skomplikowana i nie używam dużej ilości produktów, bo najzwyczajniej w świecie tego nie lubię, dla mnie to niepotrzebne marnowanie czasu, dlatego stawiam na wygodne ,szybkość ale również efektywność. Jeśli tez nie lubisz marnować czasu na swoje włosy, i chcesz to zrobić szybko ale dobrze,  to zapraszam serdecznie do czytania. Zacznijmy od pielęgnacji którą wykonuje po umyciu włosów. 1. Pierwszą czynnością jest oczywiście umycie włosów( chyba Was tym nie zaskoczyłam), używam niezmiennie mojego ulubionego szamponu