Przejdź do głównej zawartości

Moja pielęgnacja włosów.

Witajcie, na moim blogu pojawił się już wpis o pielęgnacji twarzy więc stwierdziłam , że wpis o pielęgnacji włosów będzie równie ważny, bo przecież nie możemy o nich zapominać , codziennie narażone są na osłabienie-suszenie, prostowanie, kręcenie, każda ta czynność osłabia nasze włosy, więc trzeba odpowiednio o nie dbać. Może w tym wpisie znajdziecie coś ciekawego, z czym nie miałyście jeszcze do czynienia.
 Moja pielęgnacja nie jest jakaś skomplikowana i nie używam dużej ilości produktów, bo najzwyczajniej w świecie tego nie lubię, dla mnie to niepotrzebne marnowanie czasu, dlatego stawiam na wygodne ,szybkość ale również efektywność. Jeśli tez nie lubisz marnować czasu na swoje włosy, i chcesz to zrobić szybko ale dobrze,  to zapraszam serdecznie do czytania.

Zacznijmy od pielęgnacji którą wykonuje po umyciu włosów.
1. Pierwszą czynnością jest oczywiście umycie włosów( chyba Was tym nie zaskoczyłam), używam niezmiennie mojego ulubionego szamponu z Nivea, o którym szerzej wypowiadałam się w tym wpisie http://lifeisamoments.blogspot.com/2018/04/kosmetyczni-oraz-niekosmetyczni.html
2. Kolejną czynnością jest oczywiście zastosowanie odżywki. Ja używam za każdym razem czegoś innego, w zależności ile mam akurat czasu i jakie mam chęci. Odżywka którą teraz Wam przedstawię jest jak dla mnie idealna, ponieważ możemy używać jej na trzy sposoby (dla mnie najważniejsza opcja, czyli oczywiście  bez spłukiwania), ale jeśli lubisz odżywki które trzeba trzymać ok 5 min i dopiero spłukać, również się sprawdzi.
Pierwszy produkt to maska wzmacniająca 3w1 z firmy Garnier. 
-Intensywne odżywienie włosów-ekstrakt z olejku kokosowego, masło karite, 3 olejki( z jojoby, orzechów makadamia i migdałów).
-Bez parabenów, do włosów bardzo suchych i zniszczonych-mocniejsze, miękkie i lśniące włosy.
Nowe formuły fruits bez parabenów zawierająca wzmacniające koncentraty owocowe. Formuła tworzy ochronną barierę wokół włosa, aby długotrwale utrzymać w nich substancje odżywcze. Stosowanie:
1.Nałożyć i spłukać pod prysznicem, aby intensywnie odżywić..
2.Na osuszone ręcznikiem włosy, jako odżywka bez spłukiwania , aby łatwiej je rozczesać.
3.Na włosy suche, poprawiając fryzurę w dowolnej chwili, aby nadać im miękkość. 
Ja najczęściej używam tej odżywki na suche włosy, kiedy rano wstanę, ta odżywka naprawdę wygładza spuszone włosy po nocy, włosy są lśniące oraz pięknie pachną i ten zapach długo się utrzymuję.
Czasem są też takie dni, że mam ochotę nałożyć ją pod prysznicem i po paru minutach spłukać, wtedy sprawdza się również bardzo fajnie.Stosuję ją  na włosy od połowy głowy. Nie mam problemów z rozczesywaniem, włosy są gładkie i długo pachną.
ZALETY:odżywa.
pielęgnuje.
ułatwia rozczesywanie.

pięknie pachnie.
jest wydajna.
dobra cena.

Jednak częściej używam tych produktów:
1.Kreatyna w płynie-Bielenda
Kreatyna w płynie, nawilżająca- włosy suche i zniszczone.
-Regeneruje, wygładza i odbudowuję
Kreatyna w płynie o niskim Ph bogata w odżywcze proteiny regeneruje i nawilża suche ,zniszczone i łamliwe włosy sprawia, że stają się lśniące, gładkie i elastyczne.Ułatwia rozczesywanie i modelowanie, zapobiega rozdwajaniu się końcówek i elektryzowaniu włosów. Lekka formuła w sprayu nie obciąża włosów.
Kreatyna wnika głęboko we włókno włosa i naprawia go:wypełnia mikroubytki i odbudowuje uszkodzone łuski włosów, dzięki czemu włosy zostają zrekonstruowane i są jak nowe, stają się silne, zdrowe i chronione przed dalszymi uszkodzeniami.
Stosowanie- umyte i osuszone ręcznikiem włosy spryskaj na całej długości NIE SPŁUKUJ. Stosuj po każdym umyciu włosów .
U mnie ten produkt sprawdza się rewelacyjnie. Jest to naprawdę bardzo wygodne, bo nie musimy nadkładać odżywki, później czekać, spłukiwać( strata czasu),a tutaj mamy ten sam efekt w minute. Włosy wyglądają dużo lepiej bo zastosowaniu tej odżywki, są gładkie, miękkie, lśniące, super się rozczesują, produkt bardzo ładnie pachnie, jest bardzo wydajny. 

2. Drugi produkt serii "szybka kuracja dla włosów,, to odżywka dwufazowa z  firmy Joanna.(niestety końcówka) . Nie będę się o nim bardzo rozpisywać, bo działa tak samo dobrze jak w przypadku poprzedniej odżywki, włosy są lśniące, lekkie, super się rozczesują. Więc możecie śmiało sięgać po którąś z odżywek. 
3. Trzecią i ostatnią czynnością którą wykonuję, to nałożenie na końcówki Olejku Arganowego. 

Olejek Arganowy- Tajemnica pięknych włosów-zdrwe, mocne i silne włosy( regeneracja, nawilżenie). Olejek ten regeneruje, nawilża i chroni włosy przed czynnikami zewnętrznymi.Dodatkowo dodaje im połysku. Powstrzymuje wolne rodniki, nawilża i napina skórę. Zapobiega rozdwajaniu się włosów i nadaje im miękkość. Wzbogacony o olejek z jojoba i słonecznikowy. 
Sposób użycia- najlepiej nałożyć olejek na wilgotne włosy-szczególnie na końce, nie spłukiwać. 
wszystko o czym pisze producent super się sprawdza, i olejek uzupełnia całą moją pielęgnacje.Jest Bardzo wydajny. 

Przejdźmy do pielęgnacji którą wykonuje codziennie, kiedy nie myję akurat włosów. 
1.Pierwsza czynność, czyli podniesienie moich włosów i odświeżenie suchy szamponem z Batiste-recenzja tego produktu już na blogu http://lifeisamoments.blogspot.com/2018/04/kosmetyczni-oraz-niekosmetyczni.html
2.Druga i ostatnia czynność to popsikanie włosów dwufazowym eliksirem z L'oreal. 
Ekspresowa odżywka pielęgnacyjna-Natychmiastowe wzmocnienie włosów, łatwe rozczesywanie, intensywny blasku-włosy osłabione z tendencją do wypadania.
Stosuję tą odżywkę rano kiedy wstaje, wygładza ona moje włosy, pomaga w rozczesywaniu, włosy są bardzo ładnie wygładzone i nie elektryzują się. 

Podsumowując(bo pewnie wydaje Wam się, że tych produktów jest dużo, a mówiłam, że będzie mało). Ja nie używam wszystkich ich naraz, niektóre sobie zamieniam, i używam czasem po prostu czegoś innego. Więc w skrócie:
Mokre włosy.
1. Umycie włosów- szampon z Nivea.
2. Odżywka- wybieram albą którąś do psikania, bądź czasem do spłukiwania(ale rzadko).
3.Olejek Araganowy.
Suche włosy:
1. Suchy szampon.
2.Dwufazowy eliksir z L'oreal.
Uwierzcie, że to wszystko zajmuję dosłownie dwie minuty. 

Mam nadzieje, że jakimś produktem Was zaciekawiłam, o jakimś może jeszcze nie słyszałyście, bądź chciałyście go przetestować ale nie wiedziałyście czy warto-to już wiecie, że tak. Wszystkie te produkty  u mnie sprawdzają się super i serdecznie Wam je polecam. Dziękuję za przeczytanie. Buziaki, cześć.







Komentarze

  1. Suche szampony z Batiste są mi bardzo dobrze znane i sama bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham dbać o włosy. Miałam odżywkę w spray'u Elseve ale w innej wersji i super się sprawdziła, podobnie jak olejek arganowy do zabezpieczania końców i spray z Joanny. Tą maskę Garnier sobie chwalę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uważam, że seria mleczna od Nivea jest niczego sobie :-) Bardzo lubiłam odżywkę i szampon, które już zdenkowałam :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Moja poranna i wieczorna pielęgnacja twarzy. Witajcie, tematem dzisiejszego wpisu który dla Was przygotowałam, będzie moja codzienna pielęgnacja twarzy, czyli coś co dla mnie jest najważniejsze i najistotniejsze w ciągu całego dnia. Nie wiadomo od dziś, że twarz jest naszą wizytówką i musimy dbać o nią najlepiej jak potrafimy, oczywiście nasza pielęgnacja zależy od tego, jaki mamy typ cery, czy jest ona problematyczna, skłonna do wyprysków. Każda z nas ma inną cerę i pamiętajmy, że nie ma cery idealnej, więc nie zamartwiajmy się jeśli wyskoczy nam mały "nieprzyjaciel" a na przykład nasza koleżanka ma w naszym mniemaniu cerę idealną, bo każdy ma jakieś małe mankamentym mniej bądź bardziej widocznie. Właśnie dlatego pielęgnacja naszej cery jest bardzo ważna, by jej stan ulegał polepszeniu, by była odpowiednio nawilżona, odświeżona, po prostu zadbana, a wtedy nasz makijaż na takiej buźce będzie wyglądał dużo lepiej. Moja skóra jest mieszana, w niektórych miejscach skłonna d
Przepis na pyszny makaron z mięsem mielonym. Witajcie, dziś przygotowałam dla Was przepis na coś naprawdę pysznego, taniego i szybkiego. Każdy ma taki dzień, że zjadłby coś dobrego co nie wymaga od nas dużo pracy i czasu ale nie ma pojęcia tak naprawdę na co ma ochotę i oto ja przychodzę   z pomocą, może to być szybki obiad ale również kolacja, nie przedłużając zapraszam serdecznie do czytania i gotowania. Składniki których będziecie potrzebować(porcja mniej więcej na 3-4 osoby). -500 gram mięsa mielonego. -mniej więcej pół opakowania makaronu. -mała puszka kukurydzy. -1 pomidor -szklanka koncentratu pomidorowego. -2 -3 łyżki śmietany 18%. -starty na tarce żółty ser(ilość dowolna, w zależności od upodobań). -przyprawy(sól, pieprz, majeranek, papryka ostra). 1. Na początek oczywiście smażymy mięso na patelni z odrobina oleju, zawsze kiedy mięso już lekko się zarumieni dodaje przyprawy i oczywiście dalej smażę.  2. W między czasie gotujemy maka