Przejdź do głównej zawartości

Recenzja kilku produktów z Ziaji.

Witajcie.W moich wpisach bardzo często pojawiały się produkty z firmy ziaja, więc zdążyliście już pewnie zauważyć, że bardzo lubię tą firmę i mam z niej naprawdę sporo kosmetyków, które u mnie sprawdzają się rewelacyjnie. Produkty z Ziaji albo się kocha i sprawdzają się super, albo się ich nie lubi i sprawdzają się średnio, ja na szczęście należę do pierwszej grupy. 
Tak jak już wcześniej wspomniałam mam sporo kosmetyków tej firmy i zdążyłam sobie już wyrobić na ich temat zdanie, oczywiście gdybym chciała pokazać Wam wszystkie to zabrakło by mi czasu na pisanie a Wam na czytanie, więc jeśli będziecie zainteresowani tym tematem, będę robiła serie "ulubione produkty z ziaji" a dziś przedstawię parę bardzo ciekawych produktów-między innymi  produkty do rąk ,twarzy oraz całego ciała.
Za co kocham produkty z firmy Ziaja?
-Cena
-duży asortyment
-wydajność
-efektywność
Nie przedłużając zapraszam do czytania!

1. Pierwsze dwa produkty o których muszę wspomnieć to krem do twarzy oraz mleczko do ciała.Na moim blogu już szerzej opisywałam te produkty, więc podam Wam linki gdzie możecie je znaleźć. Bardzo serdecznie Wam je polecam. 

2.Balsam brązujący, ujędrniający.
Działanie brązujące, aktywny kompleks brązujący:
-Nadaje skórze równomierny odcień opalenizny bez narażania jej na szkodliwe działanie promieni słonecznych.
Aktywna pielęgnacja:
-Wyraźnie zwiększa spoistość i elastyczność naskórka.
-Wzmacnia strukturę skóry i skutecznie zapobiega jej wiotczeniu.
-Modeluje i poprawia wygląd sylwetki.
-Nawilża i chroni skórę przed nadmierną utratą wody.
Sposób użycia:Balsam rozprowadzić równomiernie na skórze stosując mniejszą ilość preparatu na łokciach i kolanach.Po każdej aplikacji umyć ręce. Do chwili wchłonięcia preparatu unikać kontaktu z ubraniem. Opalenizna pojawia się po 3-4 godzinach. Balsam stosować codziennie, do momentu uzyskania optymalnego kolorytu skóry.

Kiedy robi się coraz cieplej na dworze, mamy już ochotę założyć sukienkę, bądź spodenki, ale nasze nogi po zimie są przecież takie blade-ten produkt jest idealny(nie mylcie go z samoopalaczem, których swoją drogą nienawidzę), aplikuję się go tak samo jak każdy balsam, konsystencja balsamu oraz kolor (biały)  mamy wrażenie jakbyśmy na skórę nakładały po prostu zwykły balsam. Ale to co ten ,,zwykły balsam'' robi na naszej skórze po paru godzinach jest zaskakujące. Skóra już po pierwszym użyciu jest wyraźnie ciemniejsza, jednolita, super nawilżona. Po paru dniach mamy nogi jak byśmy wyszły z solarium albo siedziały na słońcu co najmniej godzinę. Uwielbiam ten produkt, jest idealny dla osób które nie lubią się opalać,ale chcą mięć ładny brązowy odcień skóry. Polecam Wam go bardzo serdecznie. 
Plusy
-Efektywność
-Cena
-Piękna opalenizna, równomierna.
-lekka forma kremu

3.Łagodzący krem do rąk.
Działanie:
-Przynosi ulgę wysuszonym dłoniom.
-Nawilża naskórek oraz łagodzi podrażnienia.
-Pozostawia skórę zadbaną i delikatną w dotyku.
-Pachnie smakowitym aromatem czekolady i pomarańczy.

Ten produkt jest bardzo wydajny-bo jak widzicie kupiłam go w zimę jako edycję świąteczną, i mam go do tej pory, i chyba nie zużyłam połowy. Absolutnie mi to nie przeszkadza że mam krem który pachnie świętami, bo jest to cudowny,delikatny,czekoladowy zapach z nutą pomarańczy.
Jest bardzo lekki, bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia na skórze uczucia lepkości, po wchłonięciu skóra jest super nawilżona, ładnie wygląda, jest zadbana i unosi się cudowny zapach. Kolejnym plusem jest aplikacja, ponieważ jest to krem z pompką, co naprawdę ułatwia aplikacje i jest to super wygodne. 
Plusy:
-Zapach.
-Super wydajność.
-niska cena 8-9 zł.
-Wygodna aplikacja.
-Super działania.

4.Masło kakaowe-spray przyspieszający opalanie.
Kakaowa pielęgnacja:
-Przyspiesza proces opalania skóry.
-Doskonale poprawia naturalny koloryt skóry.
-Lekko natłuszcza i likwiduje uczucie szorstkości. 
-Zapobiega nadmiernej utracie wody.

Produkt rewelacyjny na wakacje, kiedy chcemy się opalić szybko, równomiernie i na piękny brązowy kolor. Dzięki temu sprayowi rok temu przyjechałam z nad morza brązowa i opalona jak ,,czekoladka''.Dodatkowa szybka łatwa aplikacja, cudowny zapach kakaowy.Dla mnie jest to produkt numer jeden na wakacje.
Plusy:
-Wydajność.
-Cena.
-Efektywność.
-Skóra bardzo szybko się opala
-Zapach
-Nawilżenie skóry.

5.Tonik- antyoksydacja skóry zmęczonej, pozbawionej blasku, wrażliwej. 
Tonik acai, zawiera naturalne substancje aktywne-Łagodnie oczyszcza skórę twarzy , usuwa makijaż oraz przygotowuję skórę do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych.
Tonik acai działa:
-Przywraca cerze zdrowy, promienny wygląd.
-Delikatnie nawilża, tonizuje naskórek.
-Jest łagodny dla skóry.
-Pozostawia przyjemny zapach.
Tonik acai zapewnia:
-Efekt odświeżonej, wypoczętej skóry.

Jest to idealny produkt na poranne pobudzenie naszej buzi,  naprawdę bardzo dobrze odświeża i pobudza naszą skórę. Możemy nanieść go na płatek kosmetyczny i przetrzeć buzię, bądź rozpylić bezpośrednio(co jest bardziej pobudzające).
Plusy:
-Cena ok. 6-8 zł.
-Przyjemny zapach.
-Uczucie odświeżenia.
-Nawilżenie naszej skóry.
-Pobudzenie.
-Super tonizuje naskórek.

Kochani to już wszystkie produkty które dla Was przygotowała. Mam nadzieje, że odkryliście coś nowego, bądź przypomnieliście sobie o jakimś produkcie.
Wszystkie te produkty polecam Wam z czystym sumieniem, u mnie sprawdzają się rewelacyjnie.Dziękuję za przeczytania. Buziaki, cześć. 

Tutaj możesz mnie znaleźć.
https://www.instagram.com/kasieeek9/

https://www.facebook.com/kasia.owczarek.988






Komentarze

  1. Bardzo ciekawe produkty - lubię ziaje, bo jest tania i ma niektóre na prawdę dobre produkty :)

    makijazagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubimy Ziaje, a orzede wszystkim kokosowy balsam do ust - jest świetny!
    Wpadnij do nas :)
    http://antykwariat-marzen.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Ziaji kojarzę krem oliwkowy, taki zielony. Skoro on jest dobry, to warto zwrócić uwagę na inne, bo też mogą być dobre. Kusi mnie to mleczko.
    A opakowania piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś bardzo lubiłam Ziaję, ale teraz kosmetyki tej marki mnie uczulają 😭

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię produkty też firmy i od czasu do czasu używam

    zapraszam do mnie
    recenzjebynikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię serię antyoksydacja a ten balsam brązujący to mój wielki hit - żel pod prysznic z tej serii też jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żelu jeszcze nie miałam, koniecznie muszę wypróbować :)

      Usuń
  7. Ten tonik bardzo lubię przepięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam to mleczko arganowe i krem oliwkowy :)
    fajna recenzja Kochana :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Z opisanych produktów miałam tylko tonik i był ok :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiamy produkty ziaji ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam maseczkę z serii jagody acai, jest świetna! U mnie w miarę dobrze sprawdza się również oliwkowe mleczko do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam maseczki, więc muszę koniecznie ją zdobyć :)

      Usuń
  12. Witam, także stosuję kosmetyki z firmy Ziaja i nie zamieniłabym na inne. Polecam😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam produkty Ziaja - są tanie, zawsze pięknie pachną i mają doskonałe działanie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Moja poranna i wieczorna pielęgnacja twarzy. Witajcie, tematem dzisiejszego wpisu który dla Was przygotowałam, będzie moja codzienna pielęgnacja twarzy, czyli coś co dla mnie jest najważniejsze i najistotniejsze w ciągu całego dnia. Nie wiadomo od dziś, że twarz jest naszą wizytówką i musimy dbać o nią najlepiej jak potrafimy, oczywiście nasza pielęgnacja zależy od tego, jaki mamy typ cery, czy jest ona problematyczna, skłonna do wyprysków. Każda z nas ma inną cerę i pamiętajmy, że nie ma cery idealnej, więc nie zamartwiajmy się jeśli wyskoczy nam mały "nieprzyjaciel" a na przykład nasza koleżanka ma w naszym mniemaniu cerę idealną, bo każdy ma jakieś małe mankamentym mniej bądź bardziej widocznie. Właśnie dlatego pielęgnacja naszej cery jest bardzo ważna, by jej stan ulegał polepszeniu, by była odpowiednio nawilżona, odświeżona, po prostu zadbana, a wtedy nasz makijaż na takiej buźce będzie wyglądał dużo lepiej. Moja skóra jest mieszana, w niektórych miejscach skłonna d
Przepis na pyszny makaron z mięsem mielonym. Witajcie, dziś przygotowałam dla Was przepis na coś naprawdę pysznego, taniego i szybkiego. Każdy ma taki dzień, że zjadłby coś dobrego co nie wymaga od nas dużo pracy i czasu ale nie ma pojęcia tak naprawdę na co ma ochotę i oto ja przychodzę   z pomocą, może to być szybki obiad ale również kolacja, nie przedłużając zapraszam serdecznie do czytania i gotowania. Składniki których będziecie potrzebować(porcja mniej więcej na 3-4 osoby). -500 gram mięsa mielonego. -mniej więcej pół opakowania makaronu. -mała puszka kukurydzy. -1 pomidor -szklanka koncentratu pomidorowego. -2 -3 łyżki śmietany 18%. -starty na tarce żółty ser(ilość dowolna, w zależności od upodobań). -przyprawy(sól, pieprz, majeranek, papryka ostra). 1. Na początek oczywiście smażymy mięso na patelni z odrobina oleju, zawsze kiedy mięso już lekko się zarumieni dodaje przyprawy i oczywiście dalej smażę.  2. W między czasie gotujemy maka
Moja pielęgnacja włosów. Witajcie, na moim blogu pojawił się już wpis o pielęgnacji twarzy więc stwierdziłam , że wpis o pielęgnacji włosów będzie równie ważny, bo przecież nie możemy o nich zapominać , codziennie narażone są na osłabienie-suszenie, prostowanie, kręcenie, każda ta czynność osłabia nasze włosy, więc trzeba odpowiednio o nie dbać. Może w tym wpisie znajdziecie coś ciekawego, z czym nie miałyście jeszcze do czynienia.  Moja pielęgnacja nie jest jakaś skomplikowana i nie używam dużej ilości produktów, bo najzwyczajniej w świecie tego nie lubię, dla mnie to niepotrzebne marnowanie czasu, dlatego stawiam na wygodne ,szybkość ale również efektywność. Jeśli tez nie lubisz marnować czasu na swoje włosy, i chcesz to zrobić szybko ale dobrze,  to zapraszam serdecznie do czytania. Zacznijmy od pielęgnacji którą wykonuje po umyciu włosów. 1. Pierwszą czynnością jest oczywiście umycie włosów( chyba Was tym nie zaskoczyłam), używam niezmiennie mojego ulubionego szamponu