Przejdź do głównej zawartości
Mini przewodnik po świecach Yankee Candle


Witajcie, nadszedł czas na kolejny wpis, a co za tym idzie..poznacie następną tym razem rzecz a właściwie rzeczy,  które kocham i jestem uzależniona. Moi bliscy i przyjaciele już na pewno  wiedzą o czym będzie mój wpis, a mianowicie są to  Świeczki  yankee Candle , moja kolejna wielka miłość od pierwszego wejrzenia , a właściwie powąchania. Jeśli lubisz otaczać się ładnymi pachnącymi rzeczami, jeśli masz już w swoim domu świeczki , jakiekolwiek małe bądź duże to myślę, że jest to post stworzony dla Ciebie. Ale oczywiście jeśli jeszcze ich nie masz to mam nadzieje,  że po przeczytaniu zakochasz się równie mocno jak ja  i zapragniesz je mieć.

Woski Yankee Candle
Zacznijmy od tego, że bardzo ważne przy zakupie świecy jest oczywiście jej powąchanie, czy dany zapach nam się spodoba. Nie każdy  ma blisko siebie sklep w którym może powąchać świecie ,  a jeśli już ma to niestety w sklepach które są dla nas dostępne jest okrojony asortyment, więc proponuję zakupić najpierw wosk, jest to mały koszt, a będziemy pewni w stu procentach że dany zapach nam się podoba, do wosku oczywiście musimy dokupić mały kominek, jego koszt też nie musi być strasznie wysoki, ja mój zakupiłam w zwykłym sklepie za ok  15 zł i sprawdza się super. A jeśli ktoś nie chce kupować świecy, bo uważa że jest dla niego za duża, że nie pali tak często świeć, to wosk jest również świetną alternatywą, ktorą również polecam, możemy mieć wtedy tyle zapchów ile tylko zapragniemy. Dodam jeszcze że taki wosk, starcza nam na 4 razy, bo zapach jest na tyle intensywny,  że wystarczy  przedzielić wosk na cztery połówki i uwierzcie mi,  że zapach z tej jednej małej połówki potrafi być tak  intensywny , że cały nasz dom bądź pokój  będzie pięknie  pachniał .

 Świece Yankee Candle
Następną rzeczą są oczywiście moje ulubione cudowne świecie. Miałam już kilka, więc konkretne zapachy z czystym sumieniem mogę  polecić. Pierwszą i myślę że najważniejszą sprawą jest koszt takiej świecy i wielkość,  bo jest  ich sporo  .Pod koniec podam  strony gdzie można zakupić świece bądź woski, i będziecie mogli sprawdzić sami ile kosztuje dana świeca.

Yankee słynie ze swoich świec, ale to nie jest jedyna linia artykułów jakie oferuje. Poniżej wymienię najpopularniejsze 



Samplery 
Woski
Tea Light 


Dyfuzory


Kuleczki zapachowe 


Zapachy elektryczne       
Swieczniki 

Zapachy do samochodu 

Ale dzisiaj mowa o czymś najważniejszym jak dla mnie, czyli o świecach. Podstawowe świece, tak zwane Classic występują w trzech rozmiarach:

·         małe starczają do 40 godzin – idealnie się nadają do mniejszych pomieszczeń
·         średnie starczają do 90 godzin – są przeznaczone do średnich pomieszczeń
·         duże do 150 godzin – najlepiej się sprawdzają w średnich i dużych pomieszczeń

Przedstawię  najpopularniejsze zapachy i te której osobiście mnie najbardziej się podobają, jeśli zdecydujesz się  zakupić świece, będzie Ci o wiele łatwiej , mając ten mini przewodnik po zapachach. Gama zapachowa jest naprawdę ogromna, po zapachy bardzo słodkie aż momentami mdlące, bardzo orzeźwiające, kwaśne, mocne, a nawet kawowe. Nie jestem w stanie nawet ich zliczyć, dlatego ciężko jest cokolwiek wybrać, ale ja na szczęście mam swoje typy , i właściwie wymienię  tu różnorodne zapachy, więc na pewno znajdziesz coś dla siebie. 

Pierwszy zapach który polecam to SNOWFLAKE COOKIE - Wyczuwalne aromaty: ciastka, cynamon oraz waniliowa polewa. Jest to zapach naprawdę słodki, dla miłośników cięższych zapachów, momentami duszący, i bardzo intensywny, będzie  idealny do większych pomieszczeń, ale nadaje się tak samo do nieco mniejszych tylko efekt jest wtedy intensywniejszy, świeca po odpaleniu jest naprawdę intensywna, więc jeśli wolisz lżejsze zapachy radziłabym na pierwszy raz kupić coś mniej intensywnego,  chyba że tak jak ja kochasz mocne, słodkie to na sto procent zakochasz się. 
Kolejny zapach  który mam  w swojej kolekcji to SHEA BUTTER - Wyczuwalne aromaty: masło shea. Zapach zdecydowanie mniej intensywny od poprzedniego, ale także mocno wyczuwalny, bardzo przyjemny słodki zapach, jest on uniwersalnym zapachem, pasującym do każdego pomieszczenia, jest to słodki zapach, ale ja wyczuwam nawet odrobinę  orzeźwienia
Niestety tego zapachu już nie mam, ale pamiętam go doskonale, bo tych świec naprawdę nie sposób zapomnieć - ANGEL WINGS Wyczuwalne aromaty: wata cukrowa, płatki kwiatów oraz kremowa wanilia. Jest to zapach delikatny, nie duszący, ale zarazem słodki, nie jest orzeźwiający, po odpaleniu zapach nie  jest tak intensywny jak przy poprzednich dwóch świecach, zdecydowanie dla miłośników słodkich ale nie duszących zapachów.
Teraz pokaże Wam świece dla miłośników orzeźwienia, zapachu świeżego prania, które po odpaleniu naprawdę nadają pomieszczeniu świeżości i lekkości.

 CLEAN COTTON -Wyczuwalne aromaty: świeże pranie, kwiaty oraz cytryna. 
ALOE  WATER- Wyczuwalne aromaty: aloes
MOONLIGHT – świeca o zapachu bambusa, nut drzewnych i paczuli

Są również zapachy które najchętniej by się  zjadło , są one najszczęściej bardzo słodkie, duszące, dla miłośników słodyczy, ale jest też dużo zapachów owocowych dla miłośników owoców i nieco świeższych ale często równie słodkich zapachów , dla osób kochających kwiaty  też znajdzie się mnóstwo zapachów. A jeśli jesteś miłośnikiem kawy,  dla Ciebie też coś znajdę 

FRENCH VANILLA - Wyczuwalne aromaty: wanilia 


COTTON CANDY - Wyczuwalne nuty zapachowe: wata cukrowa, cukier, słodycz
PAIN AU RAISIN -  Wyczuwalne aromaty: nasączone koniakiem rodzynki zatopione w maślano-waniliowym cieście doprawionym odrobiną cynamonu.
TARTE TATIN - Wyczuwalne aromaty: świeżo upieczona tarta z jabłkami, doprawiona szczyptą przypraw i wanilią.
MANGO PEACH SALSA - Wyczuwalne aromaty: mango, brzoskwinia oraz różowy pieprz.

BLACK CHERRY - Wyczuwalne aromaty: czereśnia. 

FLOWERS IN THE SUN - promienny zapach słodkich kwiatowych pąków, przywołujący wspomnienie przechadzek po malowniczych, kolorowych ogrodach.
PASPBERRY SORBET cudowny zapach malinowego sorbetu
GINGERBREAD MAPLEzapach ciastka piernikowego z kremem klonowym. 
CAPPUCCINO TRUFFLE - Wyczuwalne aromaty: głęboki, bogaty aromat ziaren palonej kawy z nutą aksamitnej czekolady. 
CAFE AU LAIT 

Mogłabym wymieniać Wam zapachy bez końca, ale pewnie nikt by nie dotrwał do końca. Myślę, że te zapachy które wymieniłam są naprawdę kuszące. Napisze Wam o jeszcze jednaj istotnej rzeczy a mianowicie jak palić takie świece, bo nie jest to bez znaczenia jak przy zwykłych świecach, tutaj mamy doczynienia  z naprawdę dobrymi jakościowo świecami, i musimy odpowiednio o nie dbać.

Pierwsze palenie jest najważniejsze i jeśli nie zrobimy tego jak należy to później możemy mieć problemy z nierównym wypalaniem się świecy. Zasada jest dość prosta, świeca powinna się palić 1 godzinę na każde 2,5 cm średnicy świecy. Czyli duża minimum cztery godziny, średnia trzy, a mała dwie, tak żeby wierzchnia warstwa świecy była równomiernie rozpuszczona. Po tym czasie gasimy świecę, czekamy aż wosk zastygnie, oczyszczamy, przycinamy knot i powtarzamy cały proces. Ja wiem ze swojego doświadczenia że czasami te 4 godziny na przykład  na dużą świece to za mało, zależy to oczywiście od różnych czyników, od tego jak w danym dniu pali się świeca, gdzie jest umiejscowiona, naprawdę wiele czynników się na to składa, więc musimy świece obserwować i  kiedy uznamy że wosk się na tyle stopił , bądź zapach jest już zbyt intensywny, wtedy po protu zgasić, zatykająć świece wieczkiem. Tutaj wstawiam zdjęcie kilku zasad które dostałam wraz z zakupem świeczki na odwrocie zapałek , myślę że bardzo przydatne 
Bardzo dziękuję, że przeczytałeś do końca. Mam nadzieje że po tym poście pokochasz świece, a jeśli już je kochasz zdecydujesz się na zakup Yankee Candle, jestem przekonana że nie zawiedziesz się, i dostrzeżesz ogromna różnice, między tą świecą a tymi które miałeś  do tej poty, Buziaki cześć!

Linki sklepów gdzie mozesz znaleźć produkty yankee candle.  
https://kosmetykomania.pl/
https://www.goodies.pl/
https://www.aromahome.pl/

Oraz linki gdzie możesz naleźć mnie. 
https://www.instagram.com/kasieeek9/
https://www.facebook.com/kasia.owczarek.988
katarzynaowczarek.blog@gmail.com



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Moja poranna i wieczorna pielęgnacja twarzy. Witajcie, tematem dzisiejszego wpisu który dla Was przygotowałam, będzie moja codzienna pielęgnacja twarzy, czyli coś co dla mnie jest najważniejsze i najistotniejsze w ciągu całego dnia. Nie wiadomo od dziś, że twarz jest naszą wizytówką i musimy dbać o nią najlepiej jak potrafimy, oczywiście nasza pielęgnacja zależy od tego, jaki mamy typ cery, czy jest ona problematyczna, skłonna do wyprysków. Każda z nas ma inną cerę i pamiętajmy, że nie ma cery idealnej, więc nie zamartwiajmy się jeśli wyskoczy nam mały "nieprzyjaciel" a na przykład nasza koleżanka ma w naszym mniemaniu cerę idealną, bo każdy ma jakieś małe mankamentym mniej bądź bardziej widocznie. Właśnie dlatego pielęgnacja naszej cery jest bardzo ważna, by jej stan ulegał polepszeniu, by była odpowiednio nawilżona, odświeżona, po prostu zadbana, a wtedy nasz makijaż na takiej buźce będzie wyglądał dużo lepiej. Moja skóra jest mieszana, w niektórych miejscach skłonna d
Przepis na pyszny makaron z mięsem mielonym. Witajcie, dziś przygotowałam dla Was przepis na coś naprawdę pysznego, taniego i szybkiego. Każdy ma taki dzień, że zjadłby coś dobrego co nie wymaga od nas dużo pracy i czasu ale nie ma pojęcia tak naprawdę na co ma ochotę i oto ja przychodzę   z pomocą, może to być szybki obiad ale również kolacja, nie przedłużając zapraszam serdecznie do czytania i gotowania. Składniki których będziecie potrzebować(porcja mniej więcej na 3-4 osoby). -500 gram mięsa mielonego. -mniej więcej pół opakowania makaronu. -mała puszka kukurydzy. -1 pomidor -szklanka koncentratu pomidorowego. -2 -3 łyżki śmietany 18%. -starty na tarce żółty ser(ilość dowolna, w zależności od upodobań). -przyprawy(sól, pieprz, majeranek, papryka ostra). 1. Na początek oczywiście smażymy mięso na patelni z odrobina oleju, zawsze kiedy mięso już lekko się zarumieni dodaje przyprawy i oczywiście dalej smażę.  2. W między czasie gotujemy maka
Moja pielęgnacja włosów. Witajcie, na moim blogu pojawił się już wpis o pielęgnacji twarzy więc stwierdziłam , że wpis o pielęgnacji włosów będzie równie ważny, bo przecież nie możemy o nich zapominać , codziennie narażone są na osłabienie-suszenie, prostowanie, kręcenie, każda ta czynność osłabia nasze włosy, więc trzeba odpowiednio o nie dbać. Może w tym wpisie znajdziecie coś ciekawego, z czym nie miałyście jeszcze do czynienia.  Moja pielęgnacja nie jest jakaś skomplikowana i nie używam dużej ilości produktów, bo najzwyczajniej w świecie tego nie lubię, dla mnie to niepotrzebne marnowanie czasu, dlatego stawiam na wygodne ,szybkość ale również efektywność. Jeśli tez nie lubisz marnować czasu na swoje włosy, i chcesz to zrobić szybko ale dobrze,  to zapraszam serdecznie do czytania. Zacznijmy od pielęgnacji którą wykonuje po umyciu włosów. 1. Pierwszą czynnością jest oczywiście umycie włosów( chyba Was tym nie zaskoczyłam), używam niezmiennie mojego ulubionego szamponu