Przejdź do głównej zawartości

Pomadki  Golden Rose. 

Witajcie, w dzisiejszym wpisie przygotowałam dla Was recenzję kilku fajnych i godnych uwagi pomadek, mowa oczywiście o matowych pomadkach w kredce golden rose. W drogeriach, bądź w sklepach internetowych możemy znaleźć masę szminek, pomadek, błyszczyków co tylko sobie wymarzymy,oczywiście dochodzi jeszcze gama kolorystyczna każdej pomadki i w naszej głowie robi się wielki mętlik, ciężko jest się na coś zdecydować  mając tak ogromy wybór, więc stwierdziłam, że podzielę  się z Wami moimi ulubiony i przede wszystkim sprawdzonymi pomadkami, dzięki temu wchodząc do sklepu bądź na stronę internetową będziecie wiedziały po jaką pomadkę chcecie sięgnąć, mam taką cichą nadzieje. Znajdziecie tutaj różne kolory w zasadzie dla każdej z Was, na specjalne okazje oraz na co dzień. Piękne usta nadają nam uroku i charakteru naszemu makijażowi, dlatego to właśnie dziś się na nich skupimy, zapraszam do czytania. 

Na początek słowo od producenta.
MATTE LIPSTICK CRAYON marki Golden Rose. Matowa pomadka w kredce. Wysoka pigmentacja oraz długotrwała formuła sprawiają, że produkt zapewnia rewelacyjne efekty. Aksamitne wykończenie prezentuje się elegancko. Zgaszone i delikatne barwy sprawdzą się idealnie do codziennych makijaży, głębokie i soczyste natomiast, będą doskonałym rozwiązaniem na wieczór. Łatwo się rozprowadza, bez problemu pokrywa usta już przy jednej warstwie. Nie wysusza oraz nie podkreśla suchych skórek. Zawarte nawilżające substancje oraz witamina E, dodatkowo pielęgnują i odżywiają. Szeroka gama kolorystyczna pozwala na wybór wymarzonego odcienia. 

  • Matowa pomadka w kredce.
  • Mocno napigmentowana.
  • Posiada długotrwałą formułę, dzięki czemu utrzymuje się na wargach przez wiele godzin.
  • Delikatna konsystencja zapewnia łatwą aplikację.
  • Nie wysusza ust.
  • Dostępna w wielu wersjach kolorystycznych.

Czas na moją opinie.
Zdecydowanie są to moje ulubione produkty do ust, odkąd tylko ich spróbowałam przepadłam. Gama kolorystyczna jest naprawdę duża, więc każda z nas znajdzie swój wymarzony kolor. Dzięki formie kredki możemy zaaplikować ją bez żadnych problemów ,możemy dokładnie obrysować kontur ust. Kremowa konsystencja gładko sunie po wargach, pozostawiając na nich mocny pigment nawet przy jaśniejszych kolorach. Formuła kredek sprawia , że na ustach nosi się je bardzo komfortowo. Co prawda nie utrzymują  na ustach do kilku godzin jak zapewnia producent, ale do pierwszego posiłku są w prawie nienaruszalnym stanie, a jeśli mowa o kredce która kosztuje w granicach 12 zł i jest tak dobra, to myślę, że poprawienie jej parę razy w ciąg dnia nie stanowi żadnego problemu.Jeśli będziemy używać tych pomadek codziennie przez cały dzień, to nasze usta na pewno to odczują i będą mimo wszystko trochę wysuszone, dlatego najlepiej używać ich zamiennie z jakimiś lżejszymi pomadkami, bądź po prostu nałóżmy na noc dużą ilość balsamu na nasze usta, a rano będą jak nowo narodzone. Pomimo tych małych minusów uważam dalej, że są to idealne i bardzo dobre jakościowo pomadki. Gama kolorystyczna jest duża, dlatego trudno jest się na coś zdecydować, więc dla ułatwienia przygotowałam dla Was kilka moich ulubionych kolorów.

 1.       Zacznijmy od pomadki o numerze 22.

Piękny delikatny różowy kolor, utrzymany w neutralno-ciepłej tonacji, bardzo delikatny więc nadaje efekt naturalnych ust, pasuje do każdego makijażu, ja osobiście używam go bardzo często, ponieważ jest idealny na co dzień i myślę,że pasuję do każdego typu urody.


.            2.    Pomadka o numerze 16.

 Pomadka w bardzo odważnym kolorze , zdecydowanie nie do noszenia na co dzień. Jest to kolor idealny dla dziewczyn które lubią mocne, Różowo czerwone usta.


   3. Pomadka o numerze 08.

Kolor neutralno- chłodny, odcień fioletowo różowy, kolor na co dzień oraz na wyjścia, już pierwsza warstwa daje pełne krycie, właściwie jak w przypadku każdej pomadki.
    4. Pomadka o  numerze 10. 

Jest to mój ulubiony kolor, według mnie idealny na co dzień , pasuję do każdego makijażu i jest najbardziej twarzowy, jest to odcień brudnego delikatnie ciemnego różu.

 5. Pomadka o numerze 39 velvet matte. 


Pomadka różni się tym, że jest w sztyfcie, konsystencja jest bardzo podoba,tak samo dobrze rozprowadza się ją na ustach. Jest to  delikatny różowy kolor, bardzo ładnie wygląda na ustach. Używam jej bardzo często i naprawdę ją uwielbiam. 

Znalazło się tutaj 5 moich ulubionych pomadek, oczywiście zdjęcie nie odda identycznie koloru, więc najlepiej pójść do sklepu i zobaczyć na własne oczy, możecie je znaleźć na przykład w sklepie  Drogerie Polskie, oraz na stronach internetowych typu https://kosmetykomania.pl/. Mam nadzieje, że któryś z kolorów przypadł Wam do gust i pokochacie pomadki golden rose równie mocno jak ja. Dziękuje za przeczytanie. Buziaki, cześć. 


Komentarze

  1. Kolor 08 zdecydowanie podoba mi się najbardziej, ponieważ uwielbiam takie odcienie fioletu i różu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe produkty. Fajne kolorki😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam pomadki z GR jeszcze nigdy mnie nie zawiodły :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie są te pomadki :) mam jedną pomadkę z GR ale w odcieniu nude.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna recenzja. Nie znałam ich wcześniej! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te pomadki są na prawdę boskie! Ślicznie wyglądają na ustach... i te kolory! ♥️

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam dwa kolory tych w kredce. Lubie bardzo 10, chociaż u mnie wygląda on o wiele subtelniej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam osoby u których też jest subtelniejszy :-) pozdrawiam.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Moja poranna i wieczorna pielęgnacja twarzy. Witajcie, tematem dzisiejszego wpisu który dla Was przygotowałam, będzie moja codzienna pielęgnacja twarzy, czyli coś co dla mnie jest najważniejsze i najistotniejsze w ciągu całego dnia. Nie wiadomo od dziś, że twarz jest naszą wizytówką i musimy dbać o nią najlepiej jak potrafimy, oczywiście nasza pielęgnacja zależy od tego, jaki mamy typ cery, czy jest ona problematyczna, skłonna do wyprysków. Każda z nas ma inną cerę i pamiętajmy, że nie ma cery idealnej, więc nie zamartwiajmy się jeśli wyskoczy nam mały "nieprzyjaciel" a na przykład nasza koleżanka ma w naszym mniemaniu cerę idealną, bo każdy ma jakieś małe mankamentym mniej bądź bardziej widocznie. Właśnie dlatego pielęgnacja naszej cery jest bardzo ważna, by jej stan ulegał polepszeniu, by była odpowiednio nawilżona, odświeżona, po prostu zadbana, a wtedy nasz makijaż na takiej buźce będzie wyglądał dużo lepiej. Moja skóra jest mieszana, w niektórych miejscach skłonna d
Przepis na pyszny makaron z mięsem mielonym. Witajcie, dziś przygotowałam dla Was przepis na coś naprawdę pysznego, taniego i szybkiego. Każdy ma taki dzień, że zjadłby coś dobrego co nie wymaga od nas dużo pracy i czasu ale nie ma pojęcia tak naprawdę na co ma ochotę i oto ja przychodzę   z pomocą, może to być szybki obiad ale również kolacja, nie przedłużając zapraszam serdecznie do czytania i gotowania. Składniki których będziecie potrzebować(porcja mniej więcej na 3-4 osoby). -500 gram mięsa mielonego. -mniej więcej pół opakowania makaronu. -mała puszka kukurydzy. -1 pomidor -szklanka koncentratu pomidorowego. -2 -3 łyżki śmietany 18%. -starty na tarce żółty ser(ilość dowolna, w zależności od upodobań). -przyprawy(sól, pieprz, majeranek, papryka ostra). 1. Na początek oczywiście smażymy mięso na patelni z odrobina oleju, zawsze kiedy mięso już lekko się zarumieni dodaje przyprawy i oczywiście dalej smażę.  2. W między czasie gotujemy maka
Moja pielęgnacja włosów. Witajcie, na moim blogu pojawił się już wpis o pielęgnacji twarzy więc stwierdziłam , że wpis o pielęgnacji włosów będzie równie ważny, bo przecież nie możemy o nich zapominać , codziennie narażone są na osłabienie-suszenie, prostowanie, kręcenie, każda ta czynność osłabia nasze włosy, więc trzeba odpowiednio o nie dbać. Może w tym wpisie znajdziecie coś ciekawego, z czym nie miałyście jeszcze do czynienia.  Moja pielęgnacja nie jest jakaś skomplikowana i nie używam dużej ilości produktów, bo najzwyczajniej w świecie tego nie lubię, dla mnie to niepotrzebne marnowanie czasu, dlatego stawiam na wygodne ,szybkość ale również efektywność. Jeśli tez nie lubisz marnować czasu na swoje włosy, i chcesz to zrobić szybko ale dobrze,  to zapraszam serdecznie do czytania. Zacznijmy od pielęgnacji którą wykonuje po umyciu włosów. 1. Pierwszą czynnością jest oczywiście umycie włosów( chyba Was tym nie zaskoczyłam), używam niezmiennie mojego ulubionego szamponu