Przejdź do głównej zawartości

Przepis na ciasto bananowe.

Witajcie, nadszedł czas na nowy całkiem inny wpis na moim blogu, czyli  przepis ,w tym wypadku przepis na pyszne ciasto bananowe. Bardzo lubię czasem coś upiec, odkrywać nowe przepisy, ulepszać, dodawać coś od siebie, pieczenie okazuje się naprawdę odprężające, jeszcze lepsze uczucie to, gdy komuś smakują nasze wypieki. Zapewniam Was, że to ciasto na pewno posmakuje waszym bliskim i Wam oczywiście też, jest to ciasto bardzo proste, nie wymagające dużej ilości składników, oraz bardzo szybkie w przygotowaniu. Jest kilka rzeczy za które je kocham, oczywiście smak, łatwość przygotowania, ale najważniejsze jest to, że zmieniając tylko jeden składnik możemy mieć zupełnie inne ciasto, gdybyśmy zamiast banana dodali marchew stworzylibyśmy ciasto marchewkowe, bądź zamiast marchwi jabłko oczywiście wszyło by nam ciasto jabłkowe, jest naprawdę dużo różnych możliwości a przepis zawsze tak samo łatwy i błyskawiczny. Jeśli opis już Was zachęcił i ślinka Wam cieknie na samą myśl, to serdecznie zapraszam do czytania i pieczenia. 


1.Składniki których będziecie potrzebować:
-200g cukru
-1szkl oleju
-6 jajek
-3 banany
-2 garści migdałów, kokosu, orzechów włoskich, laskowych(wszystko co macie w domu i lubicie)
-260g mąki
-1 łyżeczka proszku do pieczenia
-2 łyżeczki cynamonu(ja zawsze daje dużo więcej, w zależności czy lubicie smak cynamonu)



2. Jajka należy zmiksować z cukrem oraz olejem.

 3. Następnie do jajek cukru i oleju dodajemy mąkę, proszek do pieczenia oraz cynamon.

4.Kiedy już wszystkie składniki nam się ładnie połączą dodajemy banany, które wcześniej blendujemy, bądź rozgniatamy widelcem.

5.Po wymieszaniu wszystkich składników, wsypujemy dodatki, w moim przypadku była to mieszanka studencka, ale zawsze dodaje coś innego w zależności co akurat posiadam, kokos bądź na przykład  migdały.


6. Wykładamy naszą masę na blaszkę którą wcześniej należy nasmarować margaryną, wkładamy do nagrzanego piekarnika i pieczemy około 40-45 min w temperaturze 180 stopni. Cisto gotowe, teraz tylko czekamy aż ostygnie i można konsumować, ja zawsze posypuję ciasto cukrem pudrem, ładniej wygląda i oczywiście jest troszkę słodsze. 

Prawda, że łatwizna? Takie ciasta lubimy przecież najbardziej, które są szybkie, dobre i nie do zepsucia. Jeśli zrobicie któregoś dnia to ciasto, oczywiście podzielcie się jak Wam wyszło i czy smakuje. Ja właśnie idę próbować, więc życzcie mi smacznego. Dziękuje za przeczytanie. Buziaki, Cześć. 

Tutaj możesz mnie znaleźć.
https://www.instagram.com/kasieeek9/
https://www.facebook.com/kasia.owczarek.988

katarzynaowczarek.blog@gmail.com

Komentarze

  1. Wygląda smakowicie :D Właśnie szukałem jakiegoś prostego ciasta
    Pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Pysznie wygląda :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/02/paszczyk-w-kolorze-baby-blue_22.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Moja poranna i wieczorna pielęgnacja twarzy. Witajcie, tematem dzisiejszego wpisu który dla Was przygotowałam, będzie moja codzienna pielęgnacja twarzy, czyli coś co dla mnie jest najważniejsze i najistotniejsze w ciągu całego dnia. Nie wiadomo od dziś, że twarz jest naszą wizytówką i musimy dbać o nią najlepiej jak potrafimy, oczywiście nasza pielęgnacja zależy od tego, jaki mamy typ cery, czy jest ona problematyczna, skłonna do wyprysków. Każda z nas ma inną cerę i pamiętajmy, że nie ma cery idealnej, więc nie zamartwiajmy się jeśli wyskoczy nam mały "nieprzyjaciel" a na przykład nasza koleżanka ma w naszym mniemaniu cerę idealną, bo każdy ma jakieś małe mankamentym mniej bądź bardziej widocznie. Właśnie dlatego pielęgnacja naszej cery jest bardzo ważna, by jej stan ulegał polepszeniu, by była odpowiednio nawilżona, odświeżona, po prostu zadbana, a wtedy nasz makijaż na takiej buźce będzie wyglądał dużo lepiej. Moja skóra jest mieszana, w niektórych miejscach skłonna d
Przepis na pyszny makaron z mięsem mielonym. Witajcie, dziś przygotowałam dla Was przepis na coś naprawdę pysznego, taniego i szybkiego. Każdy ma taki dzień, że zjadłby coś dobrego co nie wymaga od nas dużo pracy i czasu ale nie ma pojęcia tak naprawdę na co ma ochotę i oto ja przychodzę   z pomocą, może to być szybki obiad ale również kolacja, nie przedłużając zapraszam serdecznie do czytania i gotowania. Składniki których będziecie potrzebować(porcja mniej więcej na 3-4 osoby). -500 gram mięsa mielonego. -mniej więcej pół opakowania makaronu. -mała puszka kukurydzy. -1 pomidor -szklanka koncentratu pomidorowego. -2 -3 łyżki śmietany 18%. -starty na tarce żółty ser(ilość dowolna, w zależności od upodobań). -przyprawy(sól, pieprz, majeranek, papryka ostra). 1. Na początek oczywiście smażymy mięso na patelni z odrobina oleju, zawsze kiedy mięso już lekko się zarumieni dodaje przyprawy i oczywiście dalej smażę.  2. W między czasie gotujemy maka
Moja pielęgnacja włosów. Witajcie, na moim blogu pojawił się już wpis o pielęgnacji twarzy więc stwierdziłam , że wpis o pielęgnacji włosów będzie równie ważny, bo przecież nie możemy o nich zapominać , codziennie narażone są na osłabienie-suszenie, prostowanie, kręcenie, każda ta czynność osłabia nasze włosy, więc trzeba odpowiednio o nie dbać. Może w tym wpisie znajdziecie coś ciekawego, z czym nie miałyście jeszcze do czynienia.  Moja pielęgnacja nie jest jakaś skomplikowana i nie używam dużej ilości produktów, bo najzwyczajniej w świecie tego nie lubię, dla mnie to niepotrzebne marnowanie czasu, dlatego stawiam na wygodne ,szybkość ale również efektywność. Jeśli tez nie lubisz marnować czasu na swoje włosy, i chcesz to zrobić szybko ale dobrze,  to zapraszam serdecznie do czytania. Zacznijmy od pielęgnacji którą wykonuje po umyciu włosów. 1. Pierwszą czynnością jest oczywiście umycie włosów( chyba Was tym nie zaskoczyłam), używam niezmiennie mojego ulubionego szamponu