Przejdź do głównej zawartości

Przepis na pyszny makaron z mięsem mielonym.


Witajcie, dziś przygotowałam dla Was przepis na coś naprawdę pysznego, taniego i szybkiego. Każdy ma taki dzień, że zjadłby coś dobrego co nie wymaga od nas dużo pracy i czasu ale nie ma pojęcia tak naprawdę na co ma ochotę i oto ja przychodzę  z pomocą, może to być szybki obiad ale również kolacja, nie przedłużając zapraszam serdecznie do czytania i gotowania.

Składniki których będziecie potrzebować(porcja mniej więcej na 3-4 osoby).

-500 gram mięsa mielonego.
-mniej więcej pół opakowania makaronu.
-mała puszka kukurydzy.
-1 pomidor
-szklanka koncentratu pomidorowego.
-2 -3 łyżki śmietany 18%.
-starty na tarce żółty ser(ilość dowolna, w zależności od upodobań).
-przyprawy(sól, pieprz, majeranek, papryka ostra).

1. Na początek oczywiście smażymy mięso na patelni z odrobina oleju, zawsze kiedy mięso już lekko się zarumieni dodaje przyprawy i oczywiście dalej smażę. 

2.W między czasie gotujemy makaron.
3.Kiedy mięso już ładnie się podsmaży dodajemy pokrojonego w kostkę pomidora.
 4.Następnie dodajemy koncentrat pomidorowy i dalej smażymy.
 5. Kiedy koncentrat ładnie wymiesza się z mięsem dodajemy kukurydzę, a po chwili wlewamy śmietanę.

6. Kiedy wszystko nam się razem wymiesza dodajemy (mój ukochany) żółty ser, i czekamy aż się  roztopi.
 7. Kiedy ser jest roztopiony i wszystkie nasze składniki połączone, możemy dodać makaron i wszystko razem dokładnie wymieszać, oczywiście należy wszystko przyprawić według uznania. Ja kiedy nałożę potrawę na talerz, zawsze posypuję jeszcze wszystko żółtym serem. 
Nasz makaron już jest gotowy, jest to naprawdę banalnie proste i przede wszystkim przepyszne, życzę Wam oczywiście smacznego , dziękuję za przeczytania. Buziaki, cześć.

Tutaj możesz mnie znaleźć.
https://www.instagram.com/kasieeek9/
https://www.facebook.com/kasia.owczarek.988
katarzynaowczarek.blog@gmail.com

Komentarze

  1. Aż mi smaka zrobiłaś na takie cudo :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby nic takie proste a jak wygląda smakowicie :)
    https://desa17.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam makaron, nieważne z czym, wygląda pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Proste i pewnie przepyszne danie! :D

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam taki makaron. Pysznie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniam, mniam. Ogólnie lubię posiłki z makaronem, bo tak jak napisałaś, szybko się je robi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie dania z makaronem, dla mnie może być bez mięsa :) a najlepiej podwójny ser.
    Twój makaron bardzo apetycznie i smakowicie wygląda - pyszotka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale mi smaka narobiłaś 😉pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Robię coś podobnego, ale w formie zapiekanki. Uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię jeść mięso z makaronem. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Moja poranna i wieczorna pielęgnacja twarzy. Witajcie, tematem dzisiejszego wpisu który dla Was przygotowałam, będzie moja codzienna pielęgnacja twarzy, czyli coś co dla mnie jest najważniejsze i najistotniejsze w ciągu całego dnia. Nie wiadomo od dziś, że twarz jest naszą wizytówką i musimy dbać o nią najlepiej jak potrafimy, oczywiście nasza pielęgnacja zależy od tego, jaki mamy typ cery, czy jest ona problematyczna, skłonna do wyprysków. Każda z nas ma inną cerę i pamiętajmy, że nie ma cery idealnej, więc nie zamartwiajmy się jeśli wyskoczy nam mały "nieprzyjaciel" a na przykład nasza koleżanka ma w naszym mniemaniu cerę idealną, bo każdy ma jakieś małe mankamentym mniej bądź bardziej widocznie. Właśnie dlatego pielęgnacja naszej cery jest bardzo ważna, by jej stan ulegał polepszeniu, by była odpowiednio nawilżona, odświeżona, po prostu zadbana, a wtedy nasz makijaż na takiej buźce będzie wyglądał dużo lepiej. Moja skóra jest mieszana, w niektórych miejscach skłonna d
Moja pielęgnacja włosów. Witajcie, na moim blogu pojawił się już wpis o pielęgnacji twarzy więc stwierdziłam , że wpis o pielęgnacji włosów będzie równie ważny, bo przecież nie możemy o nich zapominać , codziennie narażone są na osłabienie-suszenie, prostowanie, kręcenie, każda ta czynność osłabia nasze włosy, więc trzeba odpowiednio o nie dbać. Może w tym wpisie znajdziecie coś ciekawego, z czym nie miałyście jeszcze do czynienia.  Moja pielęgnacja nie jest jakaś skomplikowana i nie używam dużej ilości produktów, bo najzwyczajniej w świecie tego nie lubię, dla mnie to niepotrzebne marnowanie czasu, dlatego stawiam na wygodne ,szybkość ale również efektywność. Jeśli tez nie lubisz marnować czasu na swoje włosy, i chcesz to zrobić szybko ale dobrze,  to zapraszam serdecznie do czytania. Zacznijmy od pielęgnacji którą wykonuje po umyciu włosów. 1. Pierwszą czynnością jest oczywiście umycie włosów( chyba Was tym nie zaskoczyłam), używam niezmiennie mojego ulubionego szamponu